maandag, augustus 28, 2006

Update zwangerschap

Ik ben al weer 25 weken zwanger. Dat gaat ontzettend snel. Ik mag nog steeds niet klagen. Ik heb, behalve een in de weg zittende buik bij het slapen, nergens last van. Inmiddels ben ik met zangerschapsyoga begonnen. Samen met mijn collega Bianca ga ik op dinsdag naar Sneek voor yoga. Dinsdags na yoga slaap ik heerlijk en de hele nacht door. Meestal moet ik er ´s nachts uit om te plassen.
Als ik rustig zit, voel ik overdag Jaap Jan bewegen. Ook zodra ik in bed ga liggen gaat hij bewegen. Hij schopt al zo hard, dat Anton het ook kan voelen. Je ziet echt een been of een arm uit mijn buik steken. Ik zit soms dan ook de hele avond naar mijn buik te staren om dit fenomeen te bewonderen.
Afgelopen weekend zijn Anton en ik met de korfbal een weekend aan het survivalen geweest. Helaas mocht ik bijna nergens meer aan mee doen. Ik mocht alleen puzzelen, handboogschieten, quad- rijden en over de touwbrug klimmen. Maar ook hiervan kun je behoorlijk spierpijn krijgen heb ik gemerkt. Anton heeft nu nog last van spierpijn, maar de heeft ook meer activiteiten gedaan.
week: 25
omvang buik: 93,5 cm
extra kilo´s: 7 kilo

1 opmerking:

Anoniem zei

HALLO Anton en Mirjam,
De "jaap Jan" bij Dick en Maja is inmiddels geboren,maar het is een meisje geworden met de roepnaam Anniek.Uit jullie mail hadden wij enigszins de conclusie getrokken dat het een jongen zou zijn ,omdat het woord neefje werd gebruikt.
Hopelijk gaat het bij jullie ook nog steeds goed.Hopelijk ontmoeten wij jullie nog op ons 60 jarig huwelijksfeest.Graag tot dan !!