woensdag, november 07, 2007

Ziek, zwak en misselijk

Toen ik afgelopen vrijdagavond laat thuiskwam van volleybal vond ik mijn plaats in bed bezet!
Nynke lag naast Mirjam te slapen en bleek haar hele bed al ondergespuugd te hebben, en toen ik haar in haar eigen bed wilde leggen ging het bijna weer mis. Lekker naast Mirjam laten liggen dus. Op zaterdag at ze niet zoveel (alleen pap en een banaan), maar was verder wel vrolijk, dus wij nog even naar Sneek toe met zijn drieën. We stonden nog niet op de parkeerplaats in Sneek, of de hele banaan kwam retour, uiteraard precies over Nynkes nieuwe jas en het autostoeltje…. Na alles opgeruimd te hebben (dan snap je opeens waarom altijd die hele tas mee moet!) toch nog maar even de stad in, een beetje frisse lucht kan nooit kwaad.

Zondag waren wijzelf aan de beurt, Mirjam met dezelfde symptomen als Nynke, ik was alleen doodmoe en heb de hele dag een beetje op de bank gehangen en voor de meisjes gezorgd. Ondertussen zijn we er zelf weer een beetje bovenop, maar Nynke eet nog steeds slecht, alleen pap, melk en een banaan gaan er in. Ach, ze heeft wat reserves, dus het zal wel weer goed komen, maar wel erg sneu voor het meisje!

Geen opmerkingen: