woensdag, maart 15, 2006

Buiten adem!

Zo, ben een beetje buiten adem nu! De reden: Net 2 uur saxofoon gespeeld en vanmiddag ook al 2 uur. Normaal oefen ik ijs en weder dienende een half uurtje, soms 3 kwartier op een dag, in het weekend iets langer. De laatste tijd komt het er zowieso niet elke avond van, je kunt nou eenmaal niet om 22.30 de hele buurt nog wakker toeteren!

Waarom dan nu in 1x 4 uur? Samenloop van omstandigheden. Ik moest nog even oefenen, want ik had les, dus dat was bij elkar al anderhalf uur. Maar veel belangrijker: Ik mocht van mezelf een tenorsax kopen. De bonus viel mee afgelopen jaar, en bovendien hadden we van Nicoline wat geld gekregen, en daar wilde ik iets speciaals mee doen.

Vanmiddag dus 2 uur saxofoons staan passen bij Harry Bakker in Muiderberg. Tis uiteindelijk een The Martin Imperial uit 1968 geworden, niet het allerbeste dat er te koop is (alles heeft zijn prijs) maar wel een vintage amerikaan met een bijzonder vet geluid! Ik ben dus erg blij!! Zal binnenkort wel even een paar fotoos posten, alhoewel, van de looks moet ie het niet hebben, dus misschien beter een geluidsfragmentje.

Komende vrijdag wordt ook gaaf, want Hans Dulfer komt in Sloten optreden, dus ik kan weer even inspiratie opdoen en kijken hoe het echt moet! Heb er zin in!!

1 opmerking:

Anoniem zei

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»