maandag, maart 27, 2006

Zomertijd!

He he, eindelijk een beetje zon! Gister heerlijk achter het raam in de zon gezeten, en vandaag was het om 07.00 al 13 graden! laat de lente maar komen!

Zo actief als het weekend vorige week was, zo passief was het afgelopen weekend! Ik had namelijk de hele week al behoorlijk hard gewerkt en donderdagavond en vrijdag een meeting met 600 collega's in center parks. Donderdagavond werd dus laat, en als je dan ook nog moet opletten de volgende dag dan ben je best wel een soort van moe. Of zou het aan de leeftijd liggen?

T wordt tijd om weer eens aan de boot te klussen, want die zal binnenkort ook wel weer te water gelaten worden. Gelukkig hebben we weer zomertijd, dus kan er 's avonds ook weer wat gedaan worden. Nog een maand, en dan hebben we de sleutel!

1 opmerking:

Anoniem zei

Die leeftijd (het voorste cijfer een 3)geeft alleen maar een gezonde moeheid en kan inderdaad het gevolg zijn van hard werken.Staat diezelfde 3 achter een 8 ,dan kun je al "moe"zijn zonder te werken.Maar dan heb je nog "even" de tijd!Overigens,was jij Anton de eerste die mij les gaf op mijn eerste laptop.Nu ben je ook de eerste onder de kleinkinderen die een eigen website "exploiteert"Mijn eerste idee was: ik zou een andere naam hebben gekozen. Maar het idee om een nieuw huis te kopen vind ik alleszins een bewijs van daadkracht