woensdag, januari 09, 2008

Testbericht en Zingen

Even een test. toevallig uitgevonden dat je ook gewoon een mailtje naar blogspot kunt sturen en dat dat dat automatisch een bericht wordt. Zal mij benieuwen!

Maar waar het eigenlijk om ging: Nynke zit nu echt in de kopieermodus. Ze "zingt" al een tijdje, maar ik vond het wel tijd voor wat "echte" klanken/noten. Zo gezegd zo gedaan! Je zingt een keer voor "doebidoebidee", en mevrouw de kopieermachine loopt vervolgens de hele dag door het huis te doebidee-en! Nu dacht ik slim te zijn door via dabidabida uit te komen op mama-mama-mama, maar helaas.... het blijft PaPa voorlopig.

* edit* Het werkt, inclusief opmaak! Maar ja, dan wordt natuurlijk ook gelijk je je email-signature meegepubliceerd. Die heb ik maar even weggehaald, straks gaan jullie me allemaal bellen ! ;-)


1 opmerking:

Anoniem zei

leer haar het wb clublid dan maar eens
en de toyotasong
dan kunnen wij bij de eventuele bbq haar horen zingen