woensdag, oktober 17, 2007

Leuk weekend

Zo, dat was weer een gezellig weekend! Helaas begon het slecht met een 3-0 nederlaag voor DBS4 op vrijdagavond. Zaterdag ging het al een stuk beter! We gingen namelijk logeren bij Cees en Nicoline. Feest voor iedereen, want Nynke wordt verwend, en pake en beppe vinden het heerlijk om Nynke een heel weekend om zich heen te hebben. Ikzelf had zaterdagavond een reunie van mijn oude lagere schoolklas. Erg gezellig en ontzettend leuk om iedereen weer te zien en alle verhalen te horen. Wel confronterend soms overigens, want nu ik ook van mijn oude klasgenootjes hoorde dat ik vroeger erg aktief en soms opvliegend was, kan er maar een zijn waarvan Nynke dat heeft... En ik vond mezelf nog wel zo rustig....

Zondagmorgen was ook weer een feest, want Nynke mocht naast pake zitten en kreeg van alles toegestopt, wat uiteraard in dank ontvangen werd! Nicoline had ook een kinderbestek gekocht, wat goed van pas kwam, want Nynke had net de vrijdag daarvoor geoefend met zelf van een vork eten.....

Zondagmiddag kwamen Steef en Suzanne op bezoek met Mika. Mika en Nynke vonden het allebei erg leuk om samen te spelen. Het hele speelgoedarsenaal is los geweest, van de hobbelkoe tot de katten!

Voor Nynke was het hele weekend wel erg vermoeiend, want na het eten was de batterij helemaal op! Met zijn allen maar vroeg op bed gegaan....

Geen opmerkingen: