donderdag, december 06, 2007

TWEE keer Sinterklaasfeest!

Nynke vanmorgen aan de ontbijttafel:



- en Sinterklaas was op de creche en toen kreeg ik een mooie boot! en toen kwam ik thuis en toen had Sinterklaas ook nog wat over de post gestuurd! Nu heb ik TWEE kadootjes gekregen! Dankjewel Sinterklaas uit Bennekom!
- en ´s avonds gingen we bij tante Miep fonduen en toen kreeg Imke wel TWEE flessen! Maar wel hele kleintjes....
- en ik kreeg van heit wel TWEE gehaktballen, en wel TWEE keer TWEE stokbroodjes!


En dat allemaal met 1 gebaar! Bij deze bewezen dat dat echt zegt meer dan 1000 woorden.... :-)


3 opmerkingen:

Anoniem zei

leuk hoor!

Anoniem zei

Nynke met de V van Victorie = ook overwinnen = ook beginnen en doorzetten = ook inspanning.!
En met voortdurende inspanning kan men weer overwinnen!
En met 1 overwinning kan weer vele mislukkingen worden weggevaagd.
Proficiat met zo'n dochter

Anoniem zei

Wat een lekkere meid is het toch!! Hoe gaat het met het toekomstige broertje/zusje van Nynke, en met de mama?? x, Angelique

p.s. Geef je mailadres even door, heb ik niet meer sinds ik een nieuwe laptop heb. Ik heb nog steeds fd.wammes@wanadoo.nl