zondag, januari 07, 2007

En toen stonden we er alleen voor...

Nynke is alweer meer dan een week oud! De tijd gaat snel als je plezier hebt zullen we maar zeggen. We staan er inmiddels wel alleen voor, want onze kraamverzorgsters Thea en Julia waren afgelopen vrijdag voor het laatst. Dames, Tige Tank voor de goede verzorging!

Op zich gaat het allemaal best goed, Nynke is erg lief en slaapt rustig. Enige probleem: Ze heeft dag en nacht nog een beetje omgedraaid. Dat betekent dat ze overdag het bekende blok danwel een roosje nadoet, en tussen 22.00 en 03.00 is ze actief. Omdat Mirjam nog veel moet rusten en een beetje een terugslag heeft van alle inspanningen van de afgelopen week, is het aan heit de schone taak deze tijd zinvol te overbruggen.....

Zo weet ik bijvoorbeeld sinds gisteren alles over de voorbereidingen voor Parijs-Dakar en verheug ik me al op de reportage over 'strictly asian ballroom' vanavond om 01.00 op discovery ;-)

Je leven staat 180 graden op de kop. Zo vond ik mezelf gistermorgen om half negen terug achter de zaterdagkrant met een kopje thee! Mijn ergste nachtmerrie bewaarheid, vroeg opstaan in het weekend! Toch gaat het allemaal heel natuurlijk en rollen we er vanzelf in. Uiteraard met de nodie ups en downs, maar een keer gapen van ons meisje maakt alles goed (op de achtergrond klinkt mierzoete vioolmuziek). Zie deze laatste uitspraak gelijk als het bewijs van mijn nog steeds enigszins verwarde geestestoestand....

Genoeg gepraat, want jullie kijken natuurlijk allemaal op deze blog voor de foto's!


Oh ja, had ik al verteld dat Nynke groeit als kool? Binnen 3 dagen zat ze boven haar geboortegewicht, en ondertussen is ze alweer zeker 200 gram zwaarder. Zoals je aan de foto's kunt zien krijgt ze ete ngenoeg bij Mirjam, ze krijgt al behoorlijk bolle wangen en net zo'n onderkin als haar vader....

Geen opmerkingen: