maandag, maart 12, 2007

In de ban van de…..

Nee, dit keer niet de ring, al heb ik Lord of the Rings ondertussen zeker 10 keer gelezen. Maandag de 5e reed ik naar Utrecht en zag bij Klaas Visser in Lelystad opeens een blauwe schicht tussen al het grijs en zilver staan. Enige navraag leerde dat het inderdaad mijn nieuwe auto was die daar stond te wachten op een kenteken en een poetsbeurt. Op de terugweg even langsgegaan, en al even proefgezeten. Daarna natuurlijk niet meer te houden!

Vorige week donderdagmiddag mocht ik em ophalen: mijn Montego-blauwe BMW 318D Touring! Wel een beetje droevig, want voor het laatst open gereden na bijna 300.000 kilometer per MR2.

Voor het dagelijks werk ben ik er echter 300% op vooruit gegaan! Cruise control, grote actieradius, heel erg stil, heerlijk zittende sportzetels, achterbank, bagageruimte, en een geïntegreerd navigatiesysteem met bluetooth en spraaksturing zorgen er voor dat ik opeens gewoon kan werken in de auto. Ik ben de afgelopen dagen al verschillende keren gevraagd of ik nog op kantoor zat! Tot nu toe geen spijt dus, ondanks het mooie weer van de afgelopen dagen.




1 opmerking:

Anoniem zei

Wel erg mooi zo'n nieuwe auto. Ik geniet ook nog dagelijks van mijn nieuwe maar wat ik nu allemaal lees .... doet mijn politieprofessie geweld aan. Een auto is er om je te verplaatsen en niet om tijdens het rijden kantoortje mee te spelen. Nynke wil nog heel lang een vader hebben en dan dien je actief op het verkeer te participeren om dat te bereiken! Niet werken maar opletten tijdens het rijden dus!!