vrijdag, maart 16, 2007

Ziekte en de redevoering van een piraat

De virussen hebben ook in huize De Gier toegeslagen! Nynke was maandag al wat hangerig en had dinsdag allemaal stipjes op haar hoofd. We dachten even aan waterpokken, maar het is waarschijnlijk iets onschuldigs, want Nynke is ondertussen weer vrolijk en de stipjes zijn bijna verdwenen. Ikzelf loop sinds dinsdagavond met een zware griep rond, hopelijk is er dit weekend alleen nog een zware verkoudheid over. Mirjam snottert ook al een beetje....


Gelukkig is Nynke altijd bereid om in ruil voor wat eten een vrolijk verhaal(40Mb) te vertellen! Tel daarbij op de stoere piratenoutfit die ze van Korfbal gekregen heeft en je begrijpt dat ze ons er wel doorheen helpt!


1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo familie De Gier.
Wat een leuke verhalen en foto's zeg. Ik ben nu even in De Tike en ga vanmiddag weer naar Glasgow. Ik was in totaal een weekje thuis hier. Naast de vele 'verplichtingen'en de nodige ontspanning ben ik er weer klaar voor om naar Schotland te gaan. Over een paar maanden kom ik alweer hier en dan kom ik zeker even langs.
Groetjes,
Richard